چند وقت پیش میخواستم برای خونه لوازم خانگی بگیرم و سردرگم بودم که از کجای تهران خرید کنم و چه برندی رو بگیرم که خوب باشه و همینطور در این اوضاع اقتصادی قیمتش هم مناسب باشه 

با پرس و جو های زیاد به سه راه امین حضور و فروشگاه رندکالا رسیدم که با رویی خوش و با حوصله شروع به راهنمایی کردن و همینطور مزایا و معایب انواع لوازم خانگی موجود در بازار رو بهم گفتن من لینک لوازم خانگی هایی که خرید کردم از این فروشگاه رو براتون میزارم که ببینید چه چیزایی رو خریدم با مقایسه قیمت ها خودتون متوجه میشید که چقدر قیمت ها با بازار فرق داره و مناسب هست قیمت هاشون 

از انتخاب برند هم بگم که من برند گوفر رو انتخاب کردم چون هم گارانتی داشت هم به گفته فروشنده خدمات پس از فروش خوبی دارن در مقایسه با برند های ایرانی دیگه راستش اینقدر برند های خارجی گرون هستن و همینطور گارانتی و خدمات پس از فروش ندارن که آدم میترسه طرفشون بره خلاصه من موارد زیر رو گرفتم که اگه میخواید خرید کنید خالی از لطف نیست که این موارد رو چک کنید قبلش 

من یه سینک گوفر گرفتم که بسیار جنس خوبی داره معلومه با دست گرفتن که جنسش خوبه و یه چیز با دوام هست. مایکروویو گوفرهود گوفر - اجاق گاز گوفر و فر گوفر دوستان همه این موارد بسیار با کیفیت و خوش قیمت هستن حتما قبل از خرید این موارد رو چک کنید و اگر خوب بود تجربتون با ما به اشتراک بزارید