نیک پرداخت کلاهبردار

نیک پرداخت یک کلاهبردار قوی است این سایت کلاهبردار با گرفتن کارمزدهای بسیار زیاد بسیاری از کاربران وب را که با تبلیغات این سایت فریب خورده اند را بیچاره کرده است.

نیک پرداخت کلاهبردار حتی در تبلیغات به رقبای خود هم رهم نکرده است و با انجام کارهایی که به فیشینگ معروف است کلاهبرداری خود را انجام می دهد به این صورت که شما اگر به طور مثال اول پرداخت را سرچ کنید میبینید که سایت کلاهبردار نیک پرداخت دقیقا با عنوان اول پرداخت با گوگل ادز اقدام به فریب کاربران داده و مشخصات آن ها را توسط فرمی گرفته و حساب کاربری آن ها را در سایت های مختلف مورد دستبرد قرار می دهد.

اگر این مطلب را میخوانید هیچ وقت سراغ نیک پرداخت و عوامل کلاهبردار این مجموعه نروید ضمن اینکه از این سایت های کلاهبردار در زمینه پرداخت ارزی کم نیست و سایت هایی همچون ایرانیکارت و آسان پی نیز کارهایی نظیر فیشینگ و هک حساب پی پال را انجام می دهند.

اگر شما مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید در همین مطلب سایت های کلاهبردار را مثل نیک پرداخت کلاهبردار معرفی کنید تا دیگر این سایت ها جرعت کلاهبرداری نداشته باشند. همچنین اگر تعداد بیشتری یه کلاهبرداری این سایت ها اعتراض کنیم می شود از پلیس فتا درخواست پیگیری کلاهبرداری عوامل نیک پرداخت را کرد. 

نیک پرداختی که با عملیات فیشینگ می خواهد حساب کاربری افراد ناآگاه را خالی کند.